Végleg eltűnik a Mercedes kínálatából az egyetlen kifejezetten európai autójuk
Sokáig gyártották Magyarországon is.
Sokáig gyártották Magyarországon is.
Négy éve mutatták be a mostani formájában a Mercedes A-osztályt, most frissítettek rajta.
Több mint két évtizede dobta piacra a most kivezetésre ítélt kompakt A-, és a B-osztályokat a stuttgarti márka, amelyek új közönséget és magas eladásokat hoztak. A Mercedes viszont most inkább feljebb pozícionálná magát és csak luxusautókat gyártana.
A német gyártó kínálatában hamarosan már csak és kizárólag automata váltós, illetve váltó nélküli modellek lesznek elérhetők.
A Mercedes prémiumautók helyett, luxuskocsikat akar gyártani, amely a leginkább az éppen nálunk készülő modellek helyzetét érinti alapjaiban.
Ez az egyedi kivitelű stuttgarti járgány elsősorban a Mika Häkkinen rajongók körében arathat komoly sikert.
A stuttgarti gyártó legújabb elektromos autója a Kecskeméten gyártott A-osztály szabadidőautó változatára, a GLA-ra épül, és az ígéretek szerint akár 486 kilométert is képes megtenni csendben suhanva. Hogy ebből mennyit hoz a gyakorlatban, kiderül a tesztünkből.
Ezért a kompaktért több pénzt kérnek el, mint amennyibe egy új BMW M3 vagy Porsche 718 Cayman GTS 4.0 kerül.
A Brabus által kezelésbe vett miniautó árából akár egy 306 lóerős Mercedes-AMG A35 is kijönne.
Az A-osztály csúcsmodelljét ezúttal a Brabus tuning-szakemberei vették kezelésbe.
A Mercedes egy új kompakt szabadidő-autó kategóriás villanyautóval rukkolt elő, mely tavasszal érkezik meg a kereskedésekbe.
Ha egy A-osztállyal szeretnénk kevesebb, mint 3,5 másodperc alatt katapultálni 0-ról 100-ra, akkor ez itt a mi autónk.
A stuttgarti gyártó kompakt modellje szó szerint bejáratósan új, ráadásul egy erősen limitált sorozat példánya.
Az újdonság alig több mint 4 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra.
Az A-osztály legsportosabb gyári AMG változatának teljesítményét jóval 500 lóerő fölé növelték.
Downsizing helyett upsizing: a német gyártó 2 literesre cseréli az eddigi 1,5 literes gázolajos erőforrását.
Mutatjuk a legnagyobb sebességet, amivel még biztonságosan megoldja a feladatot az új Volkswagen.
Az A-osztályba és a CLA-kba szerelt motor a világ legerősebb sorozatgyártású, komolyabb mennyiségben gyártott 2 literes 4 hengeres turbómotorja.
Az EQ Power kivitelű kompakt egyterű kevesebb mint 7 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra.
A hazánkban minden további nélkül zöld rendszámozható újdonság e-hatótávja megközelíti a 70 kilométert.